28.11.2014

לשכור ולא לקנות – כל היתרונות


בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות הכרוכות בהשכרת רכב לעומת קנייה של רכב. מאמר זה יגולל בפניכם את כל היתרונות הגלומים בהשכרת רכבים, וזאת על מנת שתוכלו להגיע להחלטה המתאימה עבורכם באופן אישי.

המטרה העיקרית- ההכרעה

חשוב להקדים ולומר כי קיימים יתרונות רבים בכל הקשור אל השכרת רכב, אך יש גם יתרונות בקניית רכבים. הדבר הראשון אותו כל אחד צריך לבחון הוא התשובה לשאלה, מהי המטרה שלשמה הוא זקוק לרכב. בהתאם לתשובה זו ניתן להגיע בקלות למסקנה האם עדיף לשכור רכב או לקנות אותו. פעמים רבות השכרת רכב תספק ללקוח את הפתרון הטוב ביותר ותימנע ממנו הוצאות מיותרות, כמו ההוצאה הגדולה עבור קניית הרכב, טיפולים תקופתיים קבועים, תיקונים תקופתיים, ביטוח רכב והוצאות נוספות ובלתי צפויות. בנוסף, יש לקחת בחשבון את העובדה שההוצאה החודשית על הדלק היא הוצאה לא קטנה וכאשר אין רכב ומשכירים מדי תקופה רכב למטרה מסוימת, ניתן לחסוך באופן ניכר. השורה התחתונה היא שאם אתם זקוקים לרכב באופן יומיומי וזאת על מנת לנסוע לעבודה, להסיע את הילדים וכל מיני חובות להם אין אלטרנטיבות יעילות יותר, קרוב לוודא שישתלם לכם לקנות רכב, אך אם מדובר על שימוש נקודתי ברכב למטרות שונות, יש בהחלט מצב בו השכרת רכב תהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

השכרת רכב בישראל- היתרונות


  • השכרה- השכרה לעומת קנייה מאפשרת בחירה נקודתית של רכב בו אתם מעוניינים ולמטרה הספציפית בה אתם מעוניינים.
  • היצע רחב- כיוון שהיצע הרכבים גדול, יש אפשרויות רבות של בחירת רכב וכל אחד יכול לבחור את אותו רכב שיכול לשרת אותו בצורה הטובה ביותר למטרה הספציפית לשמה הוא משכיר רכב.
  • אמינות ובטיחות- חברת ההשכרה מתחזקת את הרכב בצורה הטובה ביותר ויכולה להבטיח לכם שהרכב עומד בכל תקני הבטיחות. כאן, אין מצב בו הרכב לא יעמוד בעליה של הר, נסיעה ארוכה במיוחד, או שמא תגלו שהוא עושה רעשים או לחילופין הבלמים אינם תקינים במאת האחוזים.
  • תקופה- משך הזמן לביצוע ההשכרה תלוי בכם ובצרכים שלכם. יש אפשרות לשכור את הרכב ליום אחד ויש אפשרות לשכור את הרכב לתקופה של שבוע, שבועיים ואף יותר.
  • חסכון- אמנם עלות השכרה קיימות,  אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שהשכרת רכבים חסכונית יותר מרכישה ותחזוקה רציפה של רכב (כולל כל הנלוות) לאורך כל השנה.
  • התאמה מקסימאלית- שירותי השכרת רכב בארץ מאפשרים בחירת רכב שמתאים לפורמט ולאירוע בו אתם מעוניינים. אדם יכול לבחור רכב מנהלים מרשים לפגישה עם אנשים מחו"ל ומנגד הוא יכול לבחור ברכב משפחתי מרווח לטיול עם כל המשפחה.


לסיכום, השכרת רכב משתלמת יותר מקניית רכב, משום החיסכון השנתי עבור הוצאות הרכב, העובדה שניתן לבחור רכב שמתאים למטרת הנסיעה הספציפית מסייעת לא רק לאדם באופן אישי אלא גם לשמירה על איכות הסביבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה