1.9.2013

3 רכבים קטנים מומלצים לעיר הגדולה

יצאנו לבדוק כמה רכבים קטנים שנחשבים למומלצים לעיר הגדולה. מתוך הרכבים שבדקנו, בחרנו את שלושת אלה שהתרשמנו מהם לטובה יותר מהאחרות. מדובר בכלי רכב מקטגורית מיני, שנחשבים למבוקשים בקרב המחפשים יכולת ניידות עירונית עם יחס טוב בין תמורה למחיר. מתוך שלושת הדגמים, זה של סוזוקי הפתיעה לטובה באופן מיוחד.

סוזוקי ספלאש


אחת הבחירות הטובות ביותר של רכב השייך לקטגוריית המיני היא זו של הקטנה והזריזה מבית סוזוקי. סוזוקי ספלאש בעלת מנוע ה-1200 החסכוני נותנת תמורה מצוינת ביחס למחירה ואפילו יותר. לאור דרישת הקהל ניתן להשיג את הרכב הן בגרסת האוטומט והן בגרסה הידנית שנחשבת למבוקשת מאוד בקרב חובבי ההילוכים.

בתוך הרכב הקומפאקטי הזה מסתתר מנוע חזק, בן 94 כוחות סוס ומומנט של 12 קג"מ שאחראי להתמסרות המלאה של הרכב בפני הנהג. גם בגזרת הבטיחות, הספלאש בהחלט מספקת את הסחורה. 6 כריות אוויר, מערכת ABS, ושימוש בטכנולוגיית EPS נוסף על ציון טוב במבחני ריסוק מבטיחים ביטחון אמיתי.

אבל לא רק ביחס של תמורה-מחיר, בטיחות ומנוע חזק מובילה הספלאש את רשימת המומלצות. הדובדבן שבקצפת הוא המרווח הפנימי הגדול שמסתתר בתוך הרכב הבנוי לתלפיות. אף על פי שמדובר ברכב קטן, יש בו מקום לחמישה מבוגרים שיכולים להתרווח בנוחות. בכך הוא יכול להתחרות בהצלחה גם עם כלי רכב מקטגוריה גדולה יותר (סופר מיני).
השורה התחתונה – מומלץ מאוד ולא רק לנסיעה בעיר. מצליח להפתיע לטובה גם נהגים וותיקים.

פיאט פנדה 


רכב קטן נוסף ששייך לקטגוריית המיני וששווה להעיף בו מבט הוא זה של חברת פיאט. פיאט פנדה הוותיקה זכתה בעת האחרונה למתיחת פנים בדמות פיאט פנדה החדשה. מדובר ברכב מדליק למדי, שגרסתו החדשה ארוכה מעט יותר מקודמתה. כמו הספלאש, גם לפנדה החדשה עיצוב צעיר אבל כזה שבהחלט מדבר גם אל המבוגרים יותר.
מבחינת בטיחות, גם הפנדה מציעה 6 כריות אוויר (למרבה הצער, לא בגרסה הבסיסית). המנוע אמנם נחות יותר מזה של הספלאש מבחינת כוח סוס (69 כ"ס), אבל נחשב למספיק בהחלט ביחס למרבית המתחרות בקטגוריה. בשלב זה מציעה פיאט רק את הגרסה הידנית, מה שיכול להפוך לחיסרון, אבל למצב זה יש יתרונות משלו. המנוע חסכוני מאוד, נקודה חשובה מאוד לאור מחירי הדלק בארץ.

השורה התחתונה – פחות טוב מהספלאש, אבל בהחלט מספק איכות נסיעה טובה ובטוחה.

פיג'ו 107


הרכב השלישי שסוגר את רשימת המומלצות שלנו בקטגורית המיני הגיע אלינו מחברת פיג'ו. גרסת ה-107 מומלצת בעיקר בזכות חוויית הנהיגה העירונית שלה שנמצאה מוצלחת במיוחד. במיוחד הדברים אמורים לגבי נסיעה עירונית ובין עירונית ופחות לגבי נסיעה למרחקים ארוכים שכוללת גם עליות מאומצות.
עיצובה של המכונית נאה בהחלט, רמת הבטיחות משביעת רצון גם הוא וגם המחיר אינו מוגזם.

השורה התחתונה – מתאים מאוד בתור רכב שני או למי שזקוק לרכב קטן לנסיעה לעבודה ובחזרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה