24.9.2014

ליסינג עבור רכבים גדולים


אם בעבר, תחום הליסינג פנה בעיקר למגזר העסקי, כיום תחום זה פונה גם אל הציבור הפרטי. מאמר זה יעזור לכם להבין מהו ליסינג עבור רכבים גדולים ומהם היתרונות של החכרת רכב גדול משפחתי, כמו למשל רכב שכולל  7 מקומות מחברת ליסינג.

דרוש רכב למשפחה גדולה

משפחות ברוכות ילדים עומדות פעמים רבות בפני הדילמה האם לקנות מכונית משפחתית גדולה שתתאים לשבע נפשות, או שמא יהיה זה נבון יותר לשכור מכונית זו מחברת השכרה כל אימת שדרוש רכב. פעמים רבות הדילמה נשארת כדילמה והנושא נזנח כתוצאה מהעובדה שרכבי מיני וואן עולים הרבה כסף והמשפחה אינה יכולה לשלם סכום כה גדול בבת אחת והשכירות יורדת מהפרק וזאת משום המחיר היקר של שכירויות קצרות. אם גם אתם חווים את אותו קושי ומצויים בין הפטיש לסדן בכל הקשור אל קניית רכב גדול שיתאים לכל המשפחה, בוודאי תשמחו לשמוע שיש פתרון נוסף, ליסינג לרכבים גדולים.

מהו ליסינג?

ליסינג במקור היא החכרה של ציוד מחברה. ליסינג כיום מהווה את אחת משיטות המימון היעילות והמוכרות ביותר בקרב האוכלוסייה בישראל. שיטה זו מאפשרת לבחור רכב 7 מקומות שמתאים לכל המשפחה, לשלם מקדמה של כעשרה אחוזים על הרכב ולשלם מדי חודש (במשך 3 או 5 שנים) סכום קבוע לחברת הליסינג. לאחר תקופת סיום החוזה, המשפחה תוכל להחליט האם היא מעוניינת לשלם את היתרה הקטנה שנותרה לרכישת הרכב ולהיות הבעלים הגאים של רכב משפחתי גדול וחדיש, או שמא היא מעוניינת לבחור רכב משפחתי גדול משנתון חדיש יותר ולהתחיל את עסקת הליסינג מחדש.  עסקת ליסינג מאפשרת לכל אחד לחסוך בהוצאה חד פעמית גבוהה, או בקשת הלוואה מהבנק. שיטת מימון זו מאפשרת לשלם על הרכב בצורת תשלומים חודשיים שווים שנוחים ללקוח.

ליסינג- כל היתרונות


  • היצע- חברת ליסינג מוכרת, בדרך כלל מחזיקה במגרשי המכוניות שלה היצע גדול מאוד של רכבים שמשמשים למטרות של תובלה, רכבי מנהלים ורכבים משפחתיים מסוגים שונים, כמו למשל רכב 7 מקומות שמשמש משפחות ברוכות ילדים.
  • ליסינג תפעולי- יש אפשרות לבחור סוג של ליסינג תפעולי בו חברת הליסינג דואגת לכל התחזוקה השוטפת של רכבכם. יש לקחת בחשבון שאמנם מדובר כאן על עלות גבוהה יותר מליסינג מימוני רגיל, אך יש משפחות גדולות שאינן יכולות להתחיל ולהרשות לעצמן לבזבז זמן על ענייני רכב כאשר יש כל כך הרבה חובות משפחתיות. כאן חברת הליסינג תדאג לטסטים, ביטוח, תיקונים במוסך, החלפת חלפים, רכב חלופי במקרה של השארת הרכב במוסך ועוד.
  • מימון נוח- ליסינג מהווה את אחת משיטות המימון הנוחות ביותר לכל משפחה. העסקה גמישה וניתן לקבוע עם חברת הליסינג את מספר התשלומים הנוחים לכם וסכום ההחזר אותו מעוניינים להחזיר מדי חודש לחברה.


לסיכום, נכון להיום חברות ליסינג מספקות מענה נוח גם ללקוחות פרטיים שמעוניינים ברכבים משפחתיים גדולים,  בסכומי החזר נוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה