28.5.2014

יבוא בלעדי של רכבי דודג'

דודג', אחד ממותגי הרכב האמריקניים הידועים ביותר בעולם, איננו סתם עוד כלי תחבורה. הגם שלא מדובר ברכב שמשווק בישראל באופן הכי המוני, זוהי בהחלט מכונית שניתן להגדיר אותה בתור "מכונית למביני עניין" שמספקת את הסחורה.
מי שעדיין לא מכיר את המשמעות של dodge, מוזמן להמשיך ולקרוא את השורות ובאות וללמוד שניתן להשיג כמה מהדגמים המשווקים גם בישראל. מי שמכיר, ישמח לדעת יותר על כמה מהדגמים שנוסעים, כבר היום, בכבישי הארץ.

למשפחה המורחבת

בישראל קיים פלח שוק מובחן שזקוק לרכבים גדולים למשפחה. מכונית כאלה, שמיועדות לנהג פלוס שישה נוסעים, צריכות להיות בעלות מנוע חזק, מרווח פנימי טוב, אבזור איכותי ואביזרי בטיחות.

בין הרכבים הגדולים הללו, מגזרת המיני וואנים, תופסת דודג' נוכחות של ממש עם הדגם שזכה לשם ג'רני. למרות השם עם הניחוח האיטלקי משהו, מדובר על רכב אמריקאי למהדרין, דבר שראוי לציון מיוחד בגזרת המכוניות הגדולות.

איכות הנסיעה טובה ואפילו טובה מאוד, כאשר השליטה מצוינת מהצפוי עבור רכב גדול ובעל נוכחות. המרווח הפנימי טוב וניכרת השקעה של ממש גם במראה החיצוני. הרכב זכה לחזית מרשימה, עם חלונות גבוהים שמקנים תוספת מעניינת.

בזכות מנוע של 2.4 ליטרים, מתקבלת עוצמה יפה, של 170 כוחות סוס ומהירות מקסימלית של מעל 180 קמ"ש. השליטה על המנוע עם תזמון שסתומים כפול, מתבצעת עם מערכת היגוי טובה וגיר אוטומטי חלק, בעל ארבעה הילוכים.

מערכות הבטיחות כוללות מלבד 8 כריות אוויר כסטנדרט, גם מערכת למניעת נעילת גלגלים, מערכת לשיפור אחיזת כביש ומניעת החלקה ושיפורים נוספים. כל זאת, לצד אבזור פנימי איכותי, לרבות חלונות בהפעלה חשמלית, מערכת שמע איכותית, מראות חשמליות ועוד.


אפשר להעמיס 

מרכב של דודג' למשפחה במידות גדולת, אנו עוברים להציג את הדגם המיובא שנועד לאפשר העמסה במידות גדולות אפילו יותר. כאן אנו מדברים על הדגם שקיבל את הכינוי ראם, שמאחוריו עומד טנדר גדול, חזק ומעוצב היטב.

עם מנוע חזק, על בסיס טורבו דיזל, וארגז מטען משופר, אין ספק שזהו אחד הרכבים הטובים בקטגוריה. בזכות שיפורים בתחום העיצוב, לרבות פגושים חזקים, תוספות כרום, גריל בעל נוכחות מרשימה שלא באה על חשבון ביצועים מצוינים, לא מפתיע לגלות שמדובר על דגם שזכה בלא מעט פרסים ועיטורים.

אם נרצה לדבר במספרים, הרי שמדובר על סוס עבודה של ממש, עם 350 כוחות סוס ומומנט של 90 קג"מ ב-1500 סל"ד. תיבת ההילוכים, אוטומטית עם 6 הילוכים כוללת גם מצב גרירה, שמעניק את היכולת לעמוד במעמסים כבדים עם מטען כבד או כאשר צריכים לגרור נגרר מסיבי.

בסיס הגלגלים הרחב ומתלים איכותיים, שומרים על יציבות, גם כשהוא מועמס לעייפה, ובהחלט יש מקום להעמיס. הארגז הגדול, אגב, מגיע בשתי מידות לבחירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה