4.5.2014

במה נבדלות חברות השכרת רכב

מי שמתעניין בשירותי השכרת רכב יודע שיש לא מעט אפשרויות שעומדות לרשותו בשוק. לפני שמתחילים למפות את תמונת חברות השכרת הרכב השונות שיש בשוק כדאי תחילה להתחיל בלאפיין את הלקוח הפוטנציאלי של חברות השכרת רכב ואת מי מעניינים השירותי שאלה מציעות.

הלקוח הפוטנציאלי של חברת השכרת רכב הוא למעשה כל אדם, ללא קשר אם יש או אין רכב בבעלותו.

שירותי חברות השכרת רכב

חברת השכרת רכב מספקת פתרון די כולל של שירותים. ברמה הבסיסית מדובר על שירותי השכרת רכב לתקופות קצרות בין יום אחד לכמה שבועות. חברות השכרת רכב מסויימות מספקות שירותי השכרת רכב גם למספר בודד של שעות וחלק גדול מהן מספקות שירותי השכרת רכב לטווח ארוך, כלומר שירותי ליסינג פרטי. לא כל חברות השכרת הרכב, אך חלק מהן מספקות גם שירותי ליסינג תפעולי, כלומר לצד הזכות לשימוש ברכב נהנה הנהג גם בשירותי תחזוקה ותפעול שלו.

מתי נדרשים שירותי השכרת רכב?

חברת השכרת רכב מספקת שירותים במגוון של מצבים שונים. במקרים שבהם אדם נמצא בשלב ביניים, לאחר שמכר את הרכב הישן שלו ולפני שקנה רכב חדש. מקרים שבהם אנשים רוצים לצאת לטיול שטח ולא רוצים להקריב את הרכב שלהם למטרה. מקרים בהם הרכב נמצא במוסך, מקרים שבהם מגיע אורח מחו"ל ורוצים לאפשר לו להנות מרכב צמוד והרשימה של המקרים בהם אנשים עושים שימוש ברכב שכור היא באמת ארוכה למדי.

בחירה של חברת השכרת רכב

מי שנדרש לבחור פעם חברת השכרת רכב מצא את עצמו וודאי בפני בחירה שעל פניו אינה פשוטה. יש לא מעט חברות השכרת רכב חוץ ולא קל להחליט באיזו חברה לבחור, על אחת כמה וכמה כשלא מכירים את השוק.

כשמדברים על חברות השכרת רכב ועל ההבדלים ביניהן יש כמה קריטריונים מרכזיים שמתייחסים אליהם. כמות הסניפים היא אחת מהם. חברות גדולות הן חברות שיש להן הרבה סניפים. לכמות גבוהה של סניפים ופיזור רחב מספיק שלהם יש השפעה ישירה על נוחות השימוש בשירות. ברגע שיש הרבה סניפים יכול הלקוח להשאיר את הרכב שלו כמעט בכל מקום שבו הוא נמצא מבלי שיצטרך לחזור כל הדרך אל הסניף המרכזי. חברות גדולות בעלות אמצעים רבים יותר לשיפור שירות הלקוחות של החברה. מערכת שירות הלקוחות היא מערכת תמיכה קריטית מבחינת הלקוח וחשוב מאד שזו תתפקד ברמה הטובה ביותר. כאשר מדובר על חברות קטנות קיים סיכון שזו לא תספק את הפתרונות הנדרשים תוך הזמן הקצר ביותר. כמובן שגם מבחר הרכבים שהחברה מעמידה לרשות לקוחותיה הוא פקטור חשוב ביותר בכל מה שנוגע לחברות השכרת רכב. בדרך כלל, ככל שחברת השכרת רכב היא גדולה יותר כך המבחר שעומד לרשותה הוא גבוה ועשיר יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה