28.3.2014

מה כוללות חבילות התחזוקה של סוכנויות הרכב


סוכנויות הרכב מציעות ללקוחות שלהן חבילות שונות אשר מספקות מענה על צרכים שונים. השכרת רכב היא שירות מרכזי ואכן מדובר על שוק גדול למדי. אנחנו הנהגים זקוקים לשירותי השכרת רכב במגוון של תרחישים שונים, לפרקי זמן משתנים ונראה כי זה אחד הפתרונות הטובים ביותר להתניידות גם לפרקי זמן קצרים וגם לטווח הארוך. 

השכרת רכב הוא שירות בעל כמה פנים, כאשר את הפתרונות שסוכנויות הרכב מציעות אפשר לחלק לשני סוגים- השכרת רכב לזמן קצר, בדרך כלל מדובר על תקופות בנות כמה ימים עד לכמה שבועות. השני הוא השכרת רכב לטווח ארוך, הנקרא גם ליסינג. סוכנויות הרכב המובילות, שלמה סיקסט ביניהן, מציעות שירותים נוספים כמו קניה, מכירה וטרייד אין לרכבים בנוסף.

שלמה סיקסט וסוכנויות רכב נוספות מציעות גם אופנים שונים למימוש האפשרויות השונות. כך לדוגמה, למרות שמקובל לשלם מקדמה בעד ליסינג, ישנן סוכנויות שונות שבהן ניתן יהיה להנות משירותי ליסינג ללא תשלום מקדמה.

ליסינג תפעולי

בתוך שירותי הליסינג ישנם שני מסלולים לבחירה, ליסינג פרטי וליסינג תפעולי. ליסינג פרטי מיועד לנהג הפרטי שמעוניין לעשות שימוש ברכב מבלי שיצטרך לקנות אותו. תמורת תשלום חודשי יכול להנות הנהג משימוש בלעדי באיזה רכב שהוא רק ירצה ולא יצטרך לשלם עליו את כל העלות שלו.

ליסינג מימוני הוא בכלל תשובה של השוק הפרטי לזה של השוק העסקי בו התחילה המגמה של ליסינג. זו החלה בארגונים גדולים, ארגוני הייטק בעיקר בהם העובדים נהנו משירות של ליסינג תפעולי שהעניק להם פתרון כולל לענייני תחבורה.
ליסינג תפעולי מעניק חבילת פתרונות רחבה ביותר הכוללת שימוש בלעדי ברכב ושירות מקיף הנוגע לתפעול ותחזוקה שלו, מה שאומר שהנהג נהנה מחופש מוחלט מהתעסקות מכבידה ברכב.

תשלום האגרות השונות, ביטוחים רלוונטיים, תיקונים, טיפולים וכל מה שנדרש בכדי לתפעל ולתחזק את הרכב נכנס תחת מסגרת השירות של סוכנות הרכב. במידה ויש צורך לטפל בו, הרכב ילקח ובמקום, יקבל הנהג רכב חלופי שישרת אותו עד שהרכב שלו יהיה מוכן.

השירות הזה בא לחסוך זמן והמון מאמץ והוא בהחלט משתלם במיוחד. גם כאן העלות היא חודשית, כאשר זו מורכבת מגובה ירידת הערך של הרכב והריבית, כמו גם שירות התחזוקה. בסיכומו של דבר אם מסתכלים על החסכון בזמן ובמאמץ מדובר על עלות שהיא משתלמת יותר מרכישת הרכב ותפעול שלו באופן עצמאי.

עכשיו כל אחד יכול

אכן שירותי ליסינג תפעולי הוכיחו את עצמם והיום אנחנו רואים שגם הנהגים הפרטיים יכולים להנות משירות שכזה, מבלי שיהיו עובדים בארגון הייטק או כל ארגון אחר. כל אדם יכול להנות משירותי ליסינג בסוכנות שלמה סיקסט והסוכנויות המובילות ולהנות מראש שקט, מרכב חדש ומפינוק של מליון דולר בכל מה שנוגע לפתרונות התחבורה שלו.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה