27.11.2013

ליסינג ללא מקדמה - יש חיה כזאת

רוב חברות הליסינג מבקשות מהלקוח מקדמה בעבור הרכב בו הוא מעוניין. מקדמה זו היא בדרך כלל בשיעור של עד שלושים אחוזים מערכו הכולל של הרכב, אך בשנים האחרונות חלה מגמה חדשה של עסקת ליסינג  ללא מקדמה. התחילו לקרוא..

אין צורך במקדמה- העתיד דופק בפתח


מדי שנה ניתן לראות כי שוק הליסינג הולך וגדל. היתרון המרכזי של ליסינג הוא שניתן ליהנות מרכב ללא הלוואה גדולה מהבנק או כל חברה אחרת אלא על ידי תשלומים נוחים לאורך תקופה ארוכה. הלקוח בוחר את אותו רכב שנראה לו, משלם מקדמה לחברת הליסינג, חותם על חוזה בו הוא מתחייב להחזיר את סכום הכסף תוך פרק זמן מסוים, בוחר במסלול ליסינג תפעולי או מימוני ובכך נראה כי הסיפור נסגר. אך אין כך הדברים. הדרישה למקדמה במזומן הותירה קהל רב של אנשים מחוץ למשוואה וחברות הליסינג החליטו לעשות מעשה ולבטל את הדרישה למקדמה במזומן.

ליסינג פרטי – ללא מקדמה


אם בעבר, רק חברות ועסקים שונים יכלו לבצע עסקת ליסינג, כיום כל אדם פרטי יכול לבצע עסקה משתלמת זו. כל אדם שמחליט כי הוא מעוניין לקנות רכב יכול לעשות זאת על ידי קנייה של רכב בתשלום אחד (דבר המחייב אותו לקחת הלוואה) או על ידי החלטה להיות מחויב לחברת ליסינג למשך פרק זמן של שלוש עד חמש שנים בהם הלקוח ישלם לחברה מדי חודש סכום מסוים של כסף עליו סוכם מראש ובסיום תקופת החוזה הוא ישלם את היתרה של מחיר הרכב. כיום, יש אפשרות לקנות רכב חדש מחברת ליסינג ללא מקדמה. כלומר מימון כל סכום הרכב. כאן החברה דואגת לפרוס לתשלומים את העלות של הרכב. רוב חברות הליסינג מציעות עד שישים תשלומים ואילו הלקוח יודע כמה הוא צריך לשלם מדי חודש. כאן מדובר על מודל שונה לגמרי מאשר לקיחת הלוואה מהבנק והחזר חודשי של סכום ההלוואה. מודל זה מוביל את חברות הליסינג שמציעות דיל זה לרווחים יפים וגיוס לקוחות חדשים 

המודל של ליסינג במימון מלא


היתרון המרכזי של ליסינג ללא מקדמה, או במילים אחרות ליסינג במימון מלא הוא בכך שהלקוח אינו צריך לספק לחברה ערבויות או לקחת הלוואה מהבנק על מנת לשלם את המקדמה. כאן הלקוח יקבל את הדברים הבאים:
  • פריסה נוחה- פריסה של התשלום הכולל על הרכב לתשלומים נוחים בכרטיס האשראי.
  • ערבויות- אין שום צורך בערבויות או בהעמדה של הון עצמי לרשות חברת הליסינג במקום מקדמה.
  • קבלה מיידית- הלקוח מקבל מיידית את הרכב שכן חברת הליסינג אינה ממתינה למקדמה כלשהי.
  • תשלום ידוע- סכומי ההחזר ידועים ללקוח מראש ואין תוספת ריבית או הצמדה וזאת בהשוואה אל הלוואות ועסקאות אשראי רבות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה