14.1.2014

הרכבים המדוברים ביותר לשנת 2014


שנת 2014 נפתחה, וכמיטב המסורת – היא כוללת בשורות משמעותיות בעולם הרכב. כבר כעת, לא מעט דגמים מבין אלה שהוצגו או אמורים להיות מוצגים השנה מעוררים ציפיות רבות, ומומחים מעריכים שחלקם יצליחו לכבוש את הקהל הישראלי, שצמא לחידושים ולדגמים איכותיים. זו בדיוק הנקודה לסקור מספר דגמים המקבלים את מירב ההתייחסות, בארץ ובעולם.

שברולט קורבט סטינגריי

הסקירה של רכבים למכירה של 2014 מתחילה עם דגם השברולט קורבט סטינגריי, שהוא בוודאי אחד הספורטיביים ביותר שניתן למצוא בשוק. הדגם, שכולל גם גרסת קופה, מאופיין בעיצוב מקורי לכל הדעות, כולל מנוע מרשים של 450 כוחות סוס ויכולת האצה גבוהה במיוחד. התוצאה היא דגם שלא רק נראה מצוין, אלא גם מבצע את עבודת הנהיגה נאמנה.


פורד אקו-ספורט

הדגם הבא גם הוא ספורטיבי בכל קנה מידה, כפי שניתן להסיק משמו. פורד אקוספורט, שנכנס לתוך שוק הקורסאוברים בעלי המימדים הקטנים יותר, מקבל תשומת לב רבה בזכות השילדה האיכותית, ומנוע בעל יחידת כוח חזקה במיוחד: מנוע בנזין 1.0 ליטר טורבו (123 כוח סוס), הכולל בתוכו שלושה צילינדרים.


טויוטה קורולה

הדגם של טויוטה קורולה לשנת 2014, אחד הפופולאריים בישראל, מציע בשורות חדשות בתחום העיצוב: בניגוד לדגמים הקודמים וה"כבדים", כאן המראה הוא ספורטיבי וצעיר הרבה יותר. האבזור הפנימי של הרכב ראוי לציון, כמו גם המרחב שעומד לרשות אלה שיושבים בתוכו. הדגם כולל מנוע 1.8 ליטר איכותי בעל ארבעה צילינדרים (140 כוחות סוס), שנועד להציע נהיגה מהירה וחלקה בכל תנאי הכביש.

יונדאי i10 החדשה

הדור השני של יונדאי i10 מעורר עניין רב, ולו עקב פלח השוק המשמעותי לו זכה הדגם הראשון בשנים האחרונות. הדור הנוכחי של יונדאי i10 מאופיין בעיצוב שמרני באופן יחסי, אך כזה הכולל בתוכו יתרונות רבים: זהו רכב בעל מימדים גדולים במיוחד, ומרווח פנימי מרשים. לישראל, צפוי הדגם להגיע בשתי גרסאות שונות: 1.1 ליטר (גיר ידני) או 1.2 ליטר (גיר אוטומטי). הדגם נחשב לחסכוני, ובעל תג מחיר נוח באופן יחסי.


מרצדס בנץ CLA קלאס

הדגם הבא, מרצדס בנץ CLA קלאס, הוא רכב קומפקטי יוקרתי. העיצוב שלו מזכיר את זה של הקופה בעל ארבע הדלתות, והמראה האוירודינמי מיוחד בכל קנה מידה. אחד החידושים המעניינים בדגם זה הוא היכולת שלו לחנות בצורה אוטומטית, בין אם בניצב למדרכה ובין אם במקביל אליה.


פיג'ו 308

הדגם המרכזי של פיג'ו לשנה הנוכחית, פיג'ו 308, צפוי להיות מושק בישראל בחצי השני של 2014. הוא כולל בתוכו חידושים מגוונים ביחס לדגם הקודם: בין השאר, דגם זה יציע שלדה חדשה ואיכותית, העושה שימוש בחומרים במשקל קל יחסית, ובראשם אלומיניום. לארץ, צפוי הדגם להגיע עם מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר, כשהבחירה של הרוכשים תהיה בין סוגים שונים של הספקי מנוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה