27.8.2013

מתקשים במכירת הרכב? בואו לעשות טרייד אין

מכירת רכב היא עסק לא פשוט, במיוחד בארץ ויש לכך כמה סיבות. ראשית, שוק הרכבים המשומשים הוא שוק רחב, רווי ומלא בהיצע רב מה שאומר שבעל הרכב שמעוניין למכור את הרכב שלו נאלץ להתמודד עם מציאות תחרותית במיוחד. הלקוח הישראלי הוא לקוח שמתמקח, מנסה להוריד מחירים ויחסי ההמרה הם נמוכים יחסית, מה שאומר שכל התהליך של מכירת רכב הוא תהליך ארוך ומורכב.



יחד עם את, אם אתם מעוניינים להחליף את הרכב שלכם יש כמה דרכים שתסייענה לכם לעשות זאת מהר, בצורה יעילה ובעיקר בצורה כלכלית למדי.

אחת הדרכים המהירות והכדאיות ביותר למכירת הרכב היא באמצעות טרייד אין לרכב.

איך זה עובד?

למעשה מדובר על פעולה מהירה, פשוטה ומאד יעילה. אם יש ברשותכם רכב ואתם רוצים להשתדרג לרכב חדש טרייד אין לרכב הוא בדיוק הפתרון המושלם לכך. חברת הרכב תקח מכם את הרכב שלכם ותעניק לכם עליו מחיר בהתאם לשווי השוק של הרכב, על בסיס מצבו, כאשר במקביל תוכלו לקחת רכב חדש מהחברה בניכוי העלות של הרכב הישן שלכם.
התהליך הוא למעשה פשוט למדי. אתם מגיעים לחברה עם הרכב שלכם. בחברה מתבצעת בדיקה מקיפה של הרכב ועלותו מתומחרת בהתאם לשנת הייצור, היצרן, הדגם ומצבו דה פקטו. במקביל אתם בוחרים לעצמכם את הרכב שבו אתם מעוניינים ותוך רגעים קצרים יש לכם רכב חדש.


למה זה כדאי?



מדובר על תהליך מאד קצר שחוסך חודשים ארוכים של חיפוש אחר קונים פוטנציאליים, ניהולי משא ומתן שרובם אינם מעלים דבר, טירחה, התרוצצות ומעבר ממקום למקום בכדי לפגוש את הקונים.

מכירת רכב זוהי משימה שעלולה לקחת חודשים ארוכים בעוד שבמקרה של טרייד אין לרכב אין לכם שום צורך לבזבז כל כך הרבה זמן משום שחברת הטרייד אין לרכב תקנה כל רכב שיש לכם בלי קשר למצב שבו הוא נמצא.

מעבר לחסכון האדיר בזמן ובמאמץ אחר חיפוש קונים פוטנציאליים לפעולת טרייד אין יש יתרון בולט נוסף והוא במחיר שאותו תקבלו עבור הרכב שלכם. בעוד שבשוק החופשי כל הזמן ינסו להוריד אתכם במחיר ובסבירות מאד גבוהה, אתם בסופו של דבר כנראה תתפשרו על המחיר רק כדי למכור סוף סוף את הרכב, בחברת טרייד אין זה לא יהיה המצב. אין צורך להתמקח כי אף אחד לא ינסה להוריד אתכם במחיר סתם בשביל להשיג מחיר אטרקטיבי יותר. כל העסקה מתבצעת בצורה מאד מקצועית ולויאלית, מה שאומר שאתם תקבלו את המחיר המקסימלי בגין הרכב שלכם.

כמובן שבנוסף לכל זה היתרון המובהק שבסופו של דבר אתם יוצאים גם עם רכב חדש וכל זה תוך זמן מאד קצר ועם הרבה בטחון מהחברה שעומדת מאחור הופכת את תהליך טרייד אין לרכב למאד אטרקטיבי.

לקבלת הצעת מחיר על הרכב שלך, צור קשר - לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה