9.6.2012

קונה רכבים לפירוק או במצב נסיעה

מחפש למכור את הרכב הישן שלך?
אוטו ישן עם תקלות ולא שווה לחדש טסט?
יש לך רכב לאחר תאונה?


אנחנו באוטו טריידר קונים רכבים מכל הסוגים חדשים וישנים, תשלום במזומן, העברת בעלות במקום!
שירות מהיר ואמין, צלצל עכשיו לקבלת מחיר על הרכב שלך -  052-2580280





כיצד למצוא קונה רכבים לפירוק ?

שירות של רכישת רכבים לפירוק מאפשר לכם לקחת את הגרוטאה הזאת שאתם מכנים בטעות בשם "מכונית" ולהיפטר ממנה בצורה יעילה, מהירה, קל ואפילו רווחית יחסית. ברחבי מדינת ישראל מדי שנה יורדים מהכביש אינספור מכוניות אשר קשה למצוא להם קונים או שפשוט עבר הזמן שלהם והן כבר אינן יכולות להביא תועלת לבעלים שלהן. שירותי קניית רכבים לפירוק מאפשרים לכם להפיק רווח אחרון מרכישת הרכב שלכם, בין אם על ידי מכירתו למגרש גרוטאות ובין אם על ידי מכירת החלקים שלו למוסך רכב.

חיפושית פולקסווגן - אוטו טריידר

למה לשלוח רכבים לפירוק?

  • חיסכון בזמן – שליחת רכבים לפירוק מונעת מכם את כל התהליך המתיש של חיפוש אנשים שיהיו מוכנים לרכוש את פיסת הגרוטאה שאתם מכנים רכב. למעשה, מדובר על תהליך לא קצר כלל וכלל: אתם צריכים לפרסם מודעה על האוטו או לפרסם מודעה בעיתון או באחד מלוחות היד שנייה ברשת האינטרנט. לאחר מכן אתם צריכים לענות לשיחות טלפון מאנשים ולברר מי מהם מספיק רציני לגבי רכישת הרכב שלכם. לאחר מכן אתם צריכים להיפגש איתו כדי שהוא יראה שהכול לשביעות רצונו, ואפילו לא הזכרנו את החלק המתיש של המשא ומתן על המחיר. עם האפשרות של מכירת רכבים לפירוק, לעומת זאת, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח רכב לפירוק, לקבל את הכסף שלכם ונגמר הסיפור.
  • חיסכון בכאב ראש – אם יש לכם רכב שאינו מתפקד, קרוב לוודאי שאתם צריכים להתמודד עם שכנים לא מרוצים שמעוניינים שתסלקו את פיסת הגרוטאה הזאת מהרחוב. אולי אפילו העירייה עושה לכם בעיות ואתם כבר לא יודעים מה לעשות, מפני שמצד אחד אתם לא מעוניינים במכונית אך מצד שני חבל לכך להפסיד את הכסף. אז במקום להיפגש עם קונים פוטנציאליים שאתם לעולם לא מצליחים לממש את הפוטנציאל שלהם, ואם הרכב שלכם נראה כך אז כנראה שבצדק, תשלחו את הרכב שלכם לפירוק ותישנו בראש שקט.
  • חיסכון בכסף – גם אם בדרך פלאים כלשהי תצליחו למצוא אדם פרטי שיהיה מעוניין לקנות את הרכב שלכם, קרוב לוודאי שלאחר המשא ומתן עמו המחיר שהוא ידרוש לא ישתלם לכם כלל וכלל. ואם אתם בכלל שוקלים את האפשרות לתקן את הרכב שלכם לפני מכירתו, פשוט תשכחו מזה, כי זה כלל לא ישתלם לכם. שליחת רכבים לפירוק, לעומת זאת, יכולה להניב לכם אפילו קצת כסף.


מי עוסק בתחום של רכישת רכבים לפירוק?

  • מגרשי גרוטאות – ברחבי מדינת ישראל יש לא מעט מגרשי גרוטאות אשר אוספים גרוטאות העשויות מחומרי גלם שונים. מכונית מורכבת מלא מעט חומרי גלם אשר יכולים לעניין אותם, לכן מגרש גרוטאות יכול לשלם לכם לא מעט כסף על פירוק הרכב שלכם.
  • מוסכים וסוחרי רכב – מוסכים רוכשים רכבים לפירוק מהסיבה הברורה, מפני שהם יכולים לקחת את החלקים ברכב שעדיין יכולים להביא תועלת ולהשתמש בהם בתור חלקי חילוף. הם רוכשים אותם בזול ומוכרים אותם ללקוחות שלהם, ואתם יכולים להרוויח מזה כמה שקלים.
  • סוחרי ברזל – גם חברות רבות אשר מתעסקות בענף הברזל מעוניינות לרכוש רכבים לפירוק, מפני שלא מעט מהרכב מורכב מחומרי גלם שאותם הם יכולים למחזר ולנצל לטובתן האישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה