21.6.2012

מתי כדאי לשלוח רכב לפירוק?


האם גם אתם מהאנשים שיש להם בחצר או ברחוב אוטו ישן, או מכונית, שלא משנה עד כמה תתאמצו ותטרחו פשוט לא יתניעו? רכב מהסוג שהוא כל כך מיותר, עד שפשוט חבל על המקום חנייה שהוא תופס (אפילו אם אתם לא גרים בתל אביב)? אם עניתם "כן", או הנהנתם בראשכם, ככל הנראה ישתלם לכם לקרוא את המשך המאמר הזה...



בואו נודה על האמת, אם הגעתם למצב שבו אתם ממש שוקלים את האפשרות של שליחת רכב לפירוק, קרוב לוודאי שאין לכם עוד הרבה סיבות להתמהמה. הרבה בעלי רכבים סובלים מבעיות כאלה או אחרות, אבל מדובר על מקרים שניתן לסבול או לכל הפחות לתקן תוך כדי הוצאות כספיות לא מוגזמות. אבל אם הרכב שלכם כבר מזמן אפילו לא חושב על האפשרות להתניע את עצמו ולקחת אתכם למחוז חפצכם, ונראה כי נוח לו במקום שבו הוא תקוע, כנראה שהגיע הזמן לשקול ברצינות את האופציה של מכירת רכבים לפירוק.

סימני אזהרה שמרמזים שהגיע הזמן לשלוח את הרכב לפירוק

כדי לדעת אם הגיע הזמן לשלוח את הרכב שלכם לפירוק, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להציץ החוצה לעבר ה"רכב" שלכם ולבדוק אם הוא עונה לאחד מהתיאורים הבאים. קרוב לוודאי שאתם צריכים לפנות את הרכב שלכם לפירוק אם הרכב שלכם הפך ל:


  • שירותים ציבוריים של בעלי כנף – אם כל השמשה הקדמית של האוטו שלכם עמוסה עד אפס מקום בצואה של יונים וציפורים אחרות, קרוב לוודאי שגם אם תתקנו את האוטו שלכם והוא יצליח, בדרך נס, להתניע לנסוע, אתם לא תוכלו לנווט את דרככם בבטחה. שום מגבים בעולם לא יצליחו לנגב את הפסולת הזאת.

  • לוח מודעות שכונתי – אם האוטו שלכם יושב ברחוב או בחנייה כל כך הרבה זמן בחוסר מעש, עד כדי כך שהוא הפך ללוח המודעות השכונתי בו אנשים משתמשים על מנת לתקשר אחד עם השני או פשוט כדי לשלוח מסרים של אהבה לבחירות לבם, כנראה שזה רמז עדין לכך שזו השעה לשלוח את הרכב לפירוק. כך גם לגבי הרמז העדין בדמות כתובת "נקו אותי בבקשה" על לוח האבק שהוא הרכב שלכם.

  • סקוואט – אחד מן הסימנים הבולטים ביותר שאתם יכולים לקבל לגבי שליחת רכבים לפירוק, הוא כאשר אתם מגלים שהרכב שלכם הפך לבית של הומלס כזה או אחר. יש גם מכוניות שמשמשות בתור בית מחסה לכלבים או לחתולים שמשוטטים ברחוב. אין ספק שמדובר במחווה יפה, אך זהו גם רמז די עבה לכך שמפה הרכב שלכם כבר לא יתקדם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה