25.1.2015

ליסינג, חדש או משומש?

שוקלים לרכוש רכב חדש או יד שנייה? מחפשים אחר מקורות מימון להשלמת העסקה? רוצים לדעת יותר על תחום המימון לרכישת רכבים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נציג בפניכם מידע תחום ההלוואות והמימון לרכישת רכבים.


מספר מילים על ענף ההלוואות בישראל 

לאורך שנים רבות ענף ההלוואות בישראל פעל אך ורק באמצעות הבנקים המסחריים. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון חברות וגופים פיננסיים המעמידים לרשותכם שירותי הלוואות חוץ בנקאיות. הלוואות אלו אומנם מבוססות על תדפיסי העו"ש (חשבון העובר ושב הקיים בסניף הבנק אליו אתם משתייכים) אך הם אינם פוגעים לכם במסגרת האשראי המוענקת לכם על ידי הבנק. בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות ליסינג, סוכנויות רכב וחברות ביטוח מובילות מעמידות לרשותכם מסגרות מימון חוץ בנקאי המיועד לצרכי מימון לרכישת רכב. היצע הלוואות המימון העומד לרשותכם כיום, מאפשר לכל אחד ואחת מכם, לשדרג את עצמו ברכב חדש או יד שנייה, וכפועל יוצא מכך לשדרג את איכות חייו.

מידע כלל על הלוואות מימון לרכישת רכבים 

הלוואות מימון לרכב חדש הן הלוואות המוצעות לכם במסגרת שיעורי ריבית הנקבעים בהתאם למסלול ההלוואה אותה אתם נוטלים. לאורך כל תקופת ההלוואה, הרכב אותו רכשתם איננו נמצא בבעלותכם הישירה, והוא עומד בבעלותו המלאה של נותן ההלוואה עד לסיום תקופת תשלומי ההלוואה והחזר ההלוואה במלואה. ברוב המקרים, תקופת ההלוואה הינה לחמש שנים (60 חודש), כאשר עומדת לרשותכם אפשרות לקיצור תקופת ההלוואה לשלוש שנים (36 חודש), וזאת בהתאם ליכולת ההחזר החודשי שלכם.

במסגרת העמדת ההלוואה, תדרשו לחתום על חוזה התקשרות ביניכם לבין החברה המעמידה לרשותכם את ההלוואה, כאשר אחד מסעיפי החוזה הינו סעיף שעבוד הרכב. סעיף זה מתייחס לכך שאינכם רשאים למכור או למשכן את הרכב לאורך כל תקופת ההלוואה, וברוב המקרים, סעיף זה מהווה מעין "ערבות בנקאית" אותה אתם מעמידים לחברה המעמידה לרשותכם את ההלוואה.

על מנת ליהנות מהלוואות מימון לצרכי רכישת רכב חדש, תדרשו להציג בפני הגוף הפיננסי המעמיד לרשותכם את ההלוואה מספר מסמכים המעידים על מצבכם הכלכלי. בין יתר הפרטים אותם מבקשים החברות העוסקות במתן הלוואות מימון תמצאו: הצגת תלושי שכר ממקום עבודה מסודר, תדפיסי חשבון בנק המעידים על פעילות בנקאית תקינה לאורך תקופה של שלושה או שישה חודשים לאחור, מסגרת אשראי בנקאית ועוד.


לסיכום, אחזקת רכב ישן מלווה בלא מעט הוצאות תפעול בגין תיקונים חוזרים ונשנים במוסך, וזאת בשל הבלאי ברכב הישן. מכירת הרכב הישן שלכם ונטילת הלוואת מימון אשר תסייע לכם לשדרג את הרכב תוביל בסופו של הליך לחיסכון לאורך זמן בכל הנוגע להוצאות טיפול ותפעול הרכב. כיום, תנאי ההלוואה המוענקים לכם ומסלולי הרכישה המגוונים העומדים לרשותכם, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם להתקדם לרכב חדיש יותר.  וכמובן ניתן גם לקנות רכב יד שניה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה