28.6.2015

הגרמניות הכי שוות - ההיצע המתגבר של רכבי הספורט הגרמנים

בשביל ליהנות מההיצע של תעשיית הרכבים הגרמנית אפשר לחפש טיסות לברלין, אך ניתן גם להישאר קרוב ולהתעניין בדגמים המיובאים לישראל. ההיצע המתגבר של רכבי הספורט הגרמנים עולה בקנה אחד עם ההכנסה הפנויה של העשירון העליון והוא משנה לחלוטין את תרבות הנהיגה בארץ. כולם מכירים את דגמי היוקרה של מרצדס בנץ ואת העיצוב המיוחד של הסמארט, אבל רק בודדים מזהים את הפוטנציאל של רכבי ספורט עוצמתיים ומרשימים.

הכירו את הדור הבא של אאודי ואופל

יש כמה נקודות המדגישות את ההיצע הקיים של רכבי הספורט הגרמנים בארץ. ראשית, חברת אאודי מייצאת לישראל מכוניות יוקרה ספורטיביות המשלבות בין פינוקים וביצועים. אאודי ידועה בארץ בעיקר בזכות דגמי 6A או 4A, כמו גם רכבי השרד הגדולים 8A. חובבי הספורטיביות האמיתיים מסובבים ראשים אחרי דגמי TT של אאודי ומייצגים קהל יעד לא מבוטל. דגמי TT  זולים ביחס למפרט הטכני שלהם ואפשר להתחיל איתם כדי להגשים את החלום הגרמני.
שנית, כדאי לעקוב אחר חברת אופל. החברה הגרמנית שהחלה בתור יצרנית רכבים לכל המשפחה עברו שינוי של 180 מעלות בשנים האחרונות. כיום מצליחה אופל להוכיח שניתן לשים את האיכות בראש סדר העדיפויות ועדיין לשמור על מחירים הגיוניים. אמנם קשה להשוות בין אופל לבין רכבי ספורט מבית מרצדס או אאודי, אך צעירים ובעיקר בעלי רכב שני בהחלט יכולים לנצל את הסיטואציה עם דגמים מסוימים כמו אופל קורסה. לאופל יש גם דגם עתידני בשם מונזה שכיכב בשנות ה-80 של המאה הקודמת וחוזר לקדמת הבמה עם מפרט טכני עשיר.

מובילות את אירופה: פורשה ופולקסווגן

ההיצע המתגבר של רכבי הספורט הגרמנים כולל מטבע הדברים את פורשה ופולקסווגן. פורשה מייצרת מכוניות יוקרה ספורטיביות כבר עשרות שנים, אך רק לאחרונה ניתן למצוא את דגמי החברה גם על כבישי ארץ הקודש. לפורשה יש מכונית ספורט בייצור סדרתי ובדגמים בכירים יותר. המחיר של רכבי ספורט גבוה בהשוואה לאאודי, אופל ואפילו מרצדס, אך מי שקונה רכב כזה מבטיח לעצמו הנאה מקסימאלית.

פולקסווגן לא מזוהה עם רכבי ספורט, אולם גם לה יש מה להציע. דגמי פולקסווגן מתגאים בשילוב בין ביצועים לבין בטיחות והם ידועים בגלל תכונות של יוקרה, אמינות וגימור. פולקסווגן היא בין החברות הגדולות והמובילות ביצרני הרכב באירופה והדגם הספורטיבי המפורסם הוא כמובן גולף GTI שאליו מתווסף השירוקו היפיפה.

כל רכבי הספורט הגרמנים ניחנים בטכנולוגיה פורצת דרך ובחדשנות. על מסלולי המירוצים בעולם ניתן לראות מדי שנה מתחרות גרמניות מובילות את ענף הרכב. ההיצע המתגבר של הרכבים בארץ נובע גם מחשיפה לתחרויות הללו, בעיקר בטורנירים גדולים כמו פורמולה 1, גראנד פרי ועוד. זו מגמה שצפויה להתגבר בשנים הקרובות ולשבור עוד שיאים חדשים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה