28.6.2015

החלפת רכב ישן בחדש - כל האפשרויות

שוקלים להחליף את הרכב הישן שלכם ברכב חדיש יותר? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל האפשרויות הנפוצות והמשתלמות ביותר להחלפת הרכב.

טרייד אין 

עסקאות הטרייד אין מהוות את האפשרות הנפוצה והפופולארית ביותר למכירת הרכב הישן ורכישת רכב חדש. אופציה זו היא למעשה עסקת המרה במסגרתה אתם מוסרים את רכבכם הישן ותמורת תוספת כספי העמוד לרשותכם אתם רשאים לבחור כל רכב חדיש יותר העומד לרשות החברה מולה אתם מנהלים את העסקה. עסקאות הטרייד מעמידות לרשותכם מגוון רחב של יתרונות בכל הנוגע לרכב החדש אותו אתם עתידים לרכוש, אך בנוגע למכירת רכבכם הישן קרוב לוודאי שתאבדו בין 5 עד 30 מערכו במהלך ביצוע העסקה.

ליסינג פרטי  

ליסינג פרטי הינה שיטה באמצעותה גם לקוחות פרטיים יכולים לבצע עסקאות ליסינג לרכב חדש. באפשרות זו תדרשו למכור את רכבכם הישן בכוחות עצמכם, ולאחר מכן, באמצעות הכסף אותו תקבלו בגין המכירה תוכלו לשלם דמי מקדמה עבור רכישת רכב חדש. עסקאות הליסינג הפרטי הן עסקאות הנמשכות 36 חודשים, במסגרתן אתם משלמים סכום של עד 50% משווי הרכב בעת ביצוע העסקה ולאחר מכן תשלומים חודשיים שווים. בתום התקופה תדרשו לשלם את יתרת התשלום שנותרה, או לחילופין, להתקדם לרכב חדש באמצעות ביצוע עסקת ליסינג חדשה וקבלת זיכוי בגין הרכב מהעסקה הראשונה.

עסקאות מימון חוץ בנקאיות 

כיום, יותר ויותר חברות חוץ בנקאיות (חברות אשראי, ביטוח וגופים פיננסים נוספים), מעמידות לרשותכם מסלולי מימון המיועדים למטרות רכישתו של רכב חדש. בדומה לליסינג הפרטי, גם באפשרות זו מכירת הרכב הישן נמצאת בתחום אחריותו של הלקוח, ובדומה לליסינג הפרטי, גם באפשרות זו תדרשו לשלם חלק יחסי משווי הרכב החדש בעת ביצוע העסקה. עסקאות המימון מאפשרות לכם ליהנות מרכב חדש באמצעות עסקת תשלומים, וכל זאת ללא קשר למסגרות האשראי שלכם בבנק. תכנית מימון לרכב מוצעת לכם כיום גם על ידי חברות הרכב וסוכנויות הרכב הגדולות, כאשר בין יתר יתרונות תכניות המימון השונות המוצעות לכם תוכלו למצוא: רישום הרכב על שם הלקוח (בניגוד להליך שיעבוד הרכב המתקיים במסגרת הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית), מימון מלא המוענק לכם ללא צורך בערבים וללא פגיעה במסגרות האשראי הבנקאי שלכם, מגוון רחב של אפשרויות פריסה לתשלומים, לרבות, מסלולי ריבית קבועה, מסלולי ריבית משתנה צמודה לפריים ומסלולי ריבית צמודה למדד. ברוב המקרים, גם כאן העסקה מתנהלת לתקופה של 36 חודשים, כאשר בתום התקופה תעמוד בפניכם האפשרות לשלם את יתרת התשלומים ולרכוש את הרכב, או לחילופין, להמשיך בתשלומים החודשיים ולהתקדם לרכב חדיש יותר.

לסיכום, החלפת רכב ישן בחדש מתאפשרת כיום במגוון רחב של מסלולי מכירה ורכישה ובמגוון נרחב של מסלולי מימון המאפשרים לכל אחד ואחת מכם להתקדם לרכב חדש בכל רגע נתון! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה