30.12.2015

כל הדרכים מובילות לרכב - איפה נחפש ומה נמצא?

יש שלוש דרכים מרכזיות למצוא רכב: ללכת ברחוב ולקרוא מודעות על מכוניות למכירה, לקבוע פגישה בסוכנות ולברר מול סוכן או לפנות ללוח באינטרנט ולרכז את כל האפשרויות במקום אחד. מה עדיף ומה נמצא? הנה כל התשובות

רכישת רכב היא החלטה משמעותית שכרוכה בהוצאה כספית לא קטנה. כדאי להשקיע לפחות כמה שבועות בהשוואה בין דגמים ורכבים, לקבל המלצות מכמה שיותר אנשי מקצוע ולקבוע סדר עדיפויות ברור. ההבדלים העיקריים הם בין רכב ראשון לזוג צעיר, לבין רכב משפחתי או רכב נוסף לזוג הורים עובדים. בנוסף, רצוי להישאר עם אצבע על הדופק ולהתעדכן לגבי מבצעים והטבות המפורסמים על ידי היבואן.

באופן עקרוני יש שלוש דרכים מרכזיות למצוא רכב. כדאי להכיר את מאפייני הדרכים השונות ולהתייחס אליהם כשרוצים לחסוך בהוצאות. השוואה בין הדרכים תסייע למצוא את הרכב האידיאלי ותמנע עוגמת נפש.

ללכת ברחוב, לפנות לסוכן או להיכנס לאינטרנט?

הדרך הראשונה היא גם הקשה ביותר, בגלל שהיא דורשת מאמץ פיזי. בדרך הזו אתם צריכים ללכת ברחוב ולחפש מודעות ספציפיות על רכבים למכירה. היתרון הוא שתמיד ניתן להיחשף להצעה אטרקטיבית של מוכר לחוץ, אך החיסרון הוא שאף אחד לא מבטיח תוצאות אפקטיביות. יש כאלה שמחפשים רכבים במשך שבועות רבים ועדיין לא מוצאים את המודעה המושלמת.

הדרך השנייה מקובלת יותר ובה מתאמים פגישה אצל סוכנות רכב ומבררים על דגמים רלוונטיים. היתרון הוא שהסוכן עושה את כל העבודה עבור הקונה ואף מעדכן אותו בזמן אמת על מבצעים, אך החיסרון הוא שיש צורך בתשלום של דמי תיווך. אף סוכן לא עובד בחינם וסביר להניח שההצעה שתקבלו כבר עברה שינוי מסוים. בנוסף, פגישה אצל הסוכן תגביל אתכם לדגמים מסוימים בלבד.

הדרך השלישית רלוונטית לכל סוגי הרוכשים ובה נכנסים לאינטרנט כדי לקרוא מודעות. לוח רכב יחשוף אתכם גם למודעות פרטיות וגם למודעות של סוכנים ומתווכים. באמצעות הלוח תוכלו לפלח רכבים על פי קטגוריות, דגמים ומחירים. הלוח ירכז עבורכם את כל הנתונים במקום אחד וגם יקל על השוואת פרטים. תוכלו לבחור האם לפנות למוכר ישירות דרך הלוח, או לתאם פגישה אישית כדי לקחת את הרכב לנסיעת מבחן.

כך תמצאו את הרכב שמתאים לכם

אתרי האינטרנט הם ככל הנראה הפתרון הטוב ביותר למי שרוצה לקנות רכב חדש ומשומש. הלוחות באינטרנט מתעדכנים לעיתים קרובות והם יקלו עליכם לאסוף מידע נוסף. דרך הלוחות תוכלו לקרוא על המחירון המקובל בענף הרכב, לקבל טיפים לבדיקות טרם רכישה ולקרוא המלצות של בעלי דגמים זהים.

הרכב שמתאים לכם נמצא כבר עכשיו באחד הלוחות באינטרנט, אז אין סיבה שתעבדו קשה. אל תבזבזו כסף על תיווך ומצאו בקלות רכב שעומד במסגרת התקציב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה