5.6.2019

פירוק רכבים - ככה נפטרים היום מרכב ישן

מחירי המחירון של רכבים ישנים נמוכים מאוד, כאשר במצב השוק כיום אפילו יותר קשה למכור את הרכבים האלו – שממילא אין להם ביקוש רב עקב הגיל ובעיות מכאניות למיניהן. לכן הדרך היעילה, הזמינה והמהירה ביותר להיפטר היום מרכב ישן – ועוד לעשות מזה קצת כסף – היא מכירת הרכב לפירוק. פירוק רכבים הוא פיתרון לרכבים ישנים, רכבים עם שלל בעיות מכאניות המקשות על האחזקה שלהם או פשוט רכבים ישנים שאין לכם כבר צורך בהם ואתם רוצים פיתרון מהיר ויעיל להיפטר מהם. אין שום היגיון וטעם להחזיק רכב ישן ומקרטע, אחזקה כזו הינה יקרה ביחס לתועלת מהרכב ויש כיום שלל פתרונות רלבנטיים.

רכישה קבועה ושוטפת של רכבים לפירוק

בשנים האחרונות, גם המדינה עצמה הבינה את היתרונות של פירוק רכבים ישנים, כאשר היא השיקה תכנית לגריטת רכבים ישנים (בני מעל 20 שנה). התכנית מאפשרת למסור רכב לפירוק ולקבל תמורתו סכום כסף. זוהי כמובן תכנית מבורכת שמורידה מהכבישים רכבים ישנים, מזהמים ולעיתים מסוכנים. אך עקב הביקוש הגדול וקיצוצי תקציב, התכנית סובלת מהפסקות רבות ובהשקתה האחרונה, התקציב הסתיים עוד באותו היום! 

בשוק הרכב קיימות חברות הקונות רכבים לפירוק, מקבלים ורוכשים רכבים לפירוק לאורך כל השנה באופן שוטף. כך שלמעשה ניתן בהחלט למכור את הרכב שלכם לפירוק בלי קשר לתכנית הגריטה הממשלתית וכמובן שלעשות מזה כסף. 

רכב לפירוק


פתרון משתלם לכל הצדדים

פירוק רכבים הוא פיתרון משתלם לכל הצדדים, לבעל הרכב שנפטר מהרכב בצורה יעילה וחוקית ואפילו מקבל על זה כסף ולנו בשל מיחזור חלקים ורכיבים ברכב. אפילו המדינה ואזרחיה מרוויחים משירותי פירוק רכבים - עקב הורדת רכבים מזהמים ומסוכנים מהכביש. פירוק של רכב הוא הפיתרון היעיל, המשתלם והסביבתי ביותר, לכן זוהי גם המלצה ממשלתית רשמית עבור רכבים ישנים. בצורה של פירוק הרכב, נעשה שימוש חוזר במרבית רכיביו, בעיקר במתכות, כאשר המרכיבים השונים מועברים למיחזור מתאים. 

הרבה יותר הגיוני לפרק את הרכב ולעשות שימוש ברכיבים והמרכיבים השונים שלו, כאשר החלופה השנייה היא להעביר את הרכב למגרשי גרוטאות שם הרכבים פשוט נערמים, יוצרים מפגע סביבתי בהיבטים שונים ואינם מספקים יותר ערך. 

איך זה עובד – פשטות וזמינות ללקוח

התהליך של פירוק רכבים הוא פשוט מאוד מחפשים חברה המתמחה בקניית רכבים לפירוק אשר רוכשת ממכם את הרכבים לפירוק בהתאם למצבם והיקף החומרים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר או מיחזור. התמחור שקוף, מהיר ואטרקטיבי בדר"כ – בעיקר ביחס לאפשרויות האחרות העומדות בפניכם עם הרכב הישן שלכם. התהליך הטכני לא כולל רק את פירוק הרכב אלא גם היבטים נוספים שחשוב מאוד לעשותם באופן המדויק ביותר – העברת בעלות או ביטול רישיון הרכב, השבתת הרכב באופן רשמי ועבודה לפי תקנות משרד התחבורה. 
מידע נוסף: כיצד תדעו אם משתלם לכם למכור את הרכב לפירוק?

מכירת רכבים לפירוק  – הדרך היעילה והטובה ביותר להיפטר היום מרכב ישן, ואפילו לקבל על זה כסף!


רכבים ישנים לפירוק

רכב מיצובישי לפירוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה