30.12.2015

לקנות ולהחזיק - תרבות ההשכרה

יש הרבה דברים שהיום הרבה יותר פופולארי לשכור, כמו יחידות דיור למסיבות, ציוד לתינוקות ועוד. יחד עם זאת, השכרות קלאסיות עדיין מצליחות לשמור על מעמדן. הסיבה לכך היא ככל הנראה תרבות השכרה מפותחת שקיימת לא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם

השכרת ציוד היא דרך מצוינת לחסוך בהוצאות ולהשיג מטרות מסוימות וספציפיות בטווח הקצר. פתרונות השכרה תמיד היו חלק בלתי נפרד מתרבות הצריכה, אך נדמה כי בשנים האחרונות הם עוברים לא מעט שינויים. קודם כל, יש היום הרבה דברים שכל אחד מאיתנו יכול לשכור בלחיצת כפתור. אלו דברים חדשים שלא היו קיימים בעבר והם מושכרים לא רק בין חברות ולקוחות פרטיים, אלא גם בין אנשים.

מה אפשר להשכיר היום שאי אפשר היה להשכיר בעבר?

היום פופולארי מאוד לשכור יחידות דיור למסיבות ולהשתמש בהן לאירועים פרטיים. יחידות אלו מפוזרות בכל רחבי הארץ, הן מאובזרות ברמה הגבוהה ביותר ורמת האירוח בהן לא נופלת מזו של בתי מלון. יחידות דיור מושכרות על ידי אנשים פרטיים ובמחריים אטרקטיביים. בנוסף, פופולארי לא פחות לשכור ציוד לתינוקות. הורים הבינו שאין טעם לשאת בהוצאות של עשרות אלפי שקלים על ציוד שישמש אותם למספר שבועות בלבד. השכרת ציוד לתינוקות עומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר של בקרת איכות והיא כאן כדי להישאר.

אי אפשר לדבר על תרבות ההשכרה של המאה ה-21 מבלי להזכיר את פתרונות האירוח השונים. הכוונה היא בעיקר לשירות כמו AIR B&B, אך יש עוד לא מעט אפשרויות בענפי המלונאות, התיירות והאירוח. כל אחד מהפתרונות הללו חוסך מאות שקלים עבור לקוחות הקצה. התקשורת בין המוען והנמען מבוססת על שימוש באינטרנט ולכן היא מאפשרת להשכיר חדר, דירה ובית שלם בכל רגע נתון.

רשימת ההשכרות הקלאסיות שומרת על מעמד

בראש רשימת ההשכרות הקלאסיות נמצאים הרכבים. מי שמחפש פתרון תחבורה לא צריך להתאמץ כדי למצוא רכבים להשכרה בכל תקציב, מכל סוג ובכל דגם. ניתן לשכור רכבים לנסיעות מיוחדות בארץ או להשתמש בהם במהלך טיול בחו"ל. רכבים מושכרים מתוחזקים על ידי חברות מקצועיות והם חוסכים זמן ומאמץ. האפשרות של השכרת רכבים קיימת כבר עשרות שנים והיא לא צפויה לחלוף מן העולם בעתיד הנראה לעין.

מלבד רכבים, ברשימת ההשכרות בולט גם ציוד לאירועים. זהו ציוד שמושכר בעיקר על ידי אנשי מקצוע, מפיקי אירועים, תקליטנים ונותני שירות נוספים. הציוד מאפשר להפיק אירוע אקסקלוסיבי מבלי לשאת בהוצאות גבוהות. את הציוד משכירים לאולמות אירועים, גני אירועים פתוחים ומקומות ציבוריים.

לסיכום, רשימה של דברים שהשכרתם פופולארית יותר מבעבר והשוואתה עם השכרות קלאסיות מעלה מסקנות מעניינות. השכרה היא פתרון עם יתרונות רבים: ההשכרה רלוונטית לעשרות ענפים והיא מסייעת גם לחברות וגם לצרכני הקצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה