19.3.2015

הכירו את המנצחת של 2014 - המכונית ששברה את השוק הישראלי

דגם ספארק של היצרנית האמריקאית שברולט הצליח לשנות לחלוטין את אופי השוק הישראלי בשנת 2014. מה שהתחיל בתור טרנד מקומי בלבד הפך למגמה חוצת יבשות ומדינות, בעיקר תודות לשורה ארוכה של יתרונות ייחודיים. יש לציין כי מדובר על רכב השייך לקטגורית מיני ונמכר במחיר ממוצע של 65,000 ש"ח. היבואן מספק את הרכב עם אחריות לשלוש שנים ועם נתוני צריכת דלק מרשימים של 20 ק"מ לליטר. אם זה לא מספיק, יש לציין את הנוכחות הבולטת של הספארק על הכביש ואת העיצוב האופנתי שמתאים גם לקהל יעד צעיר.

שברולט ספארק מוגדרת בתור המנצחת הגדולה של 2014 בגלל שילוב יוצא דופן בין תא נוסעים מרווח, התנהגות כביש ותמורה למחיר. ראשית, תא הנוסעים של דגמי שברולט ידוע בחומרי הגלם המשובחים מהם הוא עשוי. בדגמי ספארק ניתן לראות כבר ממבט ראשון אבזור נדיב ועיצוב לא שגרתי. זהו רכב בו המרווח והנדסת האנוש עולים בקנה אחד עם הדגמים היוקרתיים בעולם. תא המטען של הספארק גדול, נוח ונגיש להטענה של כל סוגי הציוד. שנית, נוחות הנסיעה בתוך העיר מוכיחה שאין מה לחפש בדגמים אחרים. מי שרצה להשיג בשנת 2014 דגם המתאים לכבישי ארץ ישראל מצא בספארק את מבוקשו.


השוואה בין ספארק לבין דגמים מתחרים בקטגוריה

במדינה כמו ישראל קשה לשלוט בשוק הרכב מבלי לספק תמורה מלאה למחיר. מהבחינה הזו הצליחה שברולט ספארק להציב סטנדרטים גבוהים מהרגיל. צריכת הדלק האטרקטיבית שלה היא רק חלק ממערכת השיקולים ורשימת היתרונות. דגמי ספארק עומדים בהצלחה מול ההיצע העכשווי של רכבים בקטגורית מיני. גם לאחר עליית המחירים של סוף שנת 2014, ספארק עדיין מובילה את המשוואה של עלות מול תועלת.
התנהגות הכביש של הספארק מפתיעה לאור הגודל והמחיר. בניגוד לרכבים אחרים בקטגוריה, לספארק יש בהחלט התנהגות כביש מכובדת. היא מצטיינת בבידוד רעשים ובידוד תרמי, יש לה אחיזת הגה אופטימאלית וגם המושבים התומכים מתגלים בתור פתרון מצוין לכבישים מפותלים.

ממה נובעת הבטיחות של הספארק?

בשנים האחרונות החלו נהגים בישראל להבין את החשיבות של רמת בטיחות גבוהה. בקטגוריה הזו הספארק היא ללא ספק דגם שיש לשאוף אליו. ספארק היא אחת המכוניות הבטוחות בקטגוריה, הודות ל-4 איזורי מרכב נפרדים, 6 כריות אוויר סטנדרטיות, מערכת למניעת גלגלית בעת בלימה ומערכת EBD עם חלוקת כוח בלימה אלקטרוניים. הדגם מגיע עם בקרת יציבות אלקטרונית ואביזרים ייעודיים לחיבור כסאות ילדים.
מנוע 1.2 ליטר של דגמי הספארק מספיק נמרץ עבור שימוש משפחתי ומוט ההילוכים מתאים גם לנהגים גבוהים. בנוסף, יש לציין לטובה את הדגם המגיע עם מנוע 1.0 ליטר. זהו מנוע עם רמת רעידות נמוכה וצריכת דלק טובה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה